Retkiasiaa

Kesäretki Mänttään Serlachius-museoille toteutui suunnitellusti. Aikataulu piti. Sää suosi retkeläisiä, kohteet olivat mielenkiintoisia ja ruoka hyvää. Iso tilausajobussi oli täyteen buukattu, mukana 44 osallistujaa, joista kuitenkin vain kourallinen Taideyhdistyksen väkeä. Kiitos matkakumppaneille ja kiitokset vielä järjestelyistä Matkapalvelu Liisa Hietalalle.

Lähdemme kesäretkelle torstaina 16.8.2018  Mänttään kohteena Serlachius-museot (Gustaf ja Gösta). Paluumatkalla poikkeamme Jämsässä, Veli Ähtävän taidegalleriassa.

Bussi lähtee Salpakankaan tilausajopysäkiltä (Sovituksen kirkon edessä) klo 8.10, Marolankadun turistipysäkiltä, Lahdesta klo 8.30. Paluu Lahdessa noin klo 19, Salpakankaalla noin klo 19.30.

Ilmoittautuminen: sähköpostiin matkapalveluliisahietala(ät)gmail.com 15.7.mennessä.

LISÄTIETOJA: Matkapalvelu Liisa Hietala puh 040 514 7841 tai yhdistyksen matkavastaava Seija Aakala puh. 040 513 6583.

Categories:

Yleinen