HOLLOLA-ILTA: tulta ja tappuraa!

Hollolan Taideyhdistys on mukana Hollola-illassa la 8.9. klo 16 – 21 virastotalon Hollola-aukiolla.
Tule mukaan ja osallistu ohjelmaan!

Lisätietoja: Irmeli p. 044 345 5454
tai Tero Äijälä, yhteisöohjaaja Hollolan kunta/Vapaa-aikapalvelut 044 7801 689

HOLLOLA-ILTA: tulta ja tappuraa!

Lauantaina 8.9. klo 16-22. kuntakeskuksessa syödään, juodaan, luodaan, jutellaan ja tavataan.

Illan aikana valitaan HOLLOLAN HOLOSUU ( = mahlottoman kova puhuja ja luova haukkuja).

Viihtymisestä vastaa bilebändi, esiintyvät taiteilijat ja hyvät keskustelut. Tilaisuus on tarkoitettu kaikille ja kaikenikäisille kansalaisille. Kuntakeskuksen torilla on paljon tilaa tulla ”kuplasta” ulos.

Tässä tilaisuudessa ei ole tarkoitus jakaa esitteitä, flyereita tai muutakaan mainosmateriaalia yhdistyksen toiminnasta, vaan tarkoitus on että yhdistys esittelee toimintaansa pienimuotoisin spektaakkelein: musiikkia, tanssia, liikuntaa, vitsin kerrontaa, esitelmää, näytelmää tms. luovaa ja uutta suoraan illan osallistujille.

Näin saadaan mukava, rento ja vastavuoroinen yhteys toisiimme. Tämä on aivan uudenlainen tapa ja mahdollisuus esitellä riemullisesti yhdistyksen toimintaa.” (osakopio Tero Äijälän s-postista yhdistyksille)

Categories:

Yleinen