Toimintasuunnitelma 2021

Vuoden 2021 toimintasuunnitelmaksi hallitus esittää vuosikokoukselle

Vuosikokous torstaina 22.4.2021 klo 18.00 Heinsuon koulun kabinetissa.

Hallituksen kokouskalenteri ja jäsentapaamiset vuonna 2021:
Hallitus kokoontuu vuosikokouksessa valittavan uuden hallituksen erikseen ilmoittamina päivinä.

Yhdistyksen nettisivujen päivittäminen ja ylläpito.

Taideyhdistyksen Kesänäyttely 2021 kesä – heinäkuussa Hollolan kunnan kulttuuritalossa Salpakankaalla, Virastotie 1, 15870 Hollola.

Taideyhdistyksen jäsenten omat näyttelyt Hollolan kunnan kulttuuritalon taidekahvilassa.

Taide- ja teatteriretket yhteistyössä Liisa Hietalan Matkapalvelun kanssa tai muilla järjestelyillä. Toteutus riippuu järjestäjistä ja osallistujamäärästä, vaihtoehtoina ovat:

Scherlachius Museot, missä meneviä näyttelyitä esim.
Gustaf-museo: ”Päästä varpaisiin”, Simon Pattersonin teoksia -näyttely 6.2.2021 – 9.1.2022*
Gösta-museo: ”Banksy. A visual brotest”, maailman kuuluisin katutaiteilija 15.5.- 10.10.2022

Taidekeskus Salmelan näyttely 12.6. – 15.8.2021, missä esillä töitä kuudeltatoista taiteilijalta sekä Vuohijärven luonto- ja kulttuuritalon näyttelyt

Taidematka Laatokan seudulle
Hollolan Eläkkeensaajien Elomarkkinoille osallistuminen elokuussa.

”Hollola-ilta” –tapahtumaan osallistuminen syksyllä

Pikkujoulut

Riskiarvion perusteella taidelainaamotoiminnan perustamisedellytysten arviointi ja sen pohjalta mahdollinen toiminnan käynnistäminen yhteistyössä vuosikokouksessa valittavan uuden hallituksen ja Hollolan kunnan vapaa-aikapalvelujen kanssa.

Hollolan kunnan kehitystoimintaan osallistuminen

Anotaan kohdeavustusta Hollolan kunnalta, jota käytetään kesänäyttelyn järjestämiseen ja jäsenille järjestettäviin taideretkiin.