Kesänäyttelyn avajaiset 17.6. klo 13-17

Yhdistyksen Kesänäyttelyn avajaiset pidettiin suunnitellusti 17.6. klo 13-17. Kiitämme kaikkia osallistuneita.

Kiitokset musiikkituokioista avajaistilaisuudessa Tiina Malaskalle, Riitta Pääkköselle sekä Aimo Pelkoselle!

Oheisohjelmaa:

Torstaina 21.6. klo 16.  Tanssiesitys ”Tuhottu Maa”, Koreografia: Anni Gustafssonin tanssin syventävien opintojen päättötyö.

Sunnuntaina 22.7. klo 14. Kitaramusiikkia: Okko Vuorikoski

Näyttelypaikkana on uusi Heinsuon koulu Hollolan Kuntakeskuksessa. Tiedoksi niille, jotka eivät tunne aluetta: Heinsuon uusi koulu otettiin käyttöön syksyllä 2017 ja se sijaitsee Hollolan uimahallin ja kauppakeskus Prisman välittömässä läheisyydessä, osoitteessa Terveystie 10.

Näyttely on avoinna joka päivä 29.7. asti. Katso tarkemmat aukioloajat allaoleva jäsenkirje tai Ess Menoinfo. Tervetuloa!

Näyttely päättyy 29.7.2018.

Purku ma 30.7. ja ti 31.7. klo 10 – 16. Näytteilleasettajia pyydetään noutamaan työt pois ti 31.7. klo 16. mennessä.

Hollolan Taidehdistys ry kiittää taiteilijoita ja yhteistyökumppaneita, jotka mahdollistitte tämän kulttuuritapahtuman Hollolan kesässä v. 2018. Uudesta näyttelypaikasta ja heinäkuun helteistä huolimatta näyttelymme vieraskirjaan kirjautui reilusti yli viisisataa nimeä. Kiitos kaikille kävijöille!

Todettava on, että ilmoittelu ei nykyisellään saavuta kaikkia kiinnostuneita, joten sähköiseen tiedottamiseen on jatkossa syytä panostaa enemmän.

(tiedottajan oma kommentti)

Kuvia kesänäyttelystä